facebook

facebook
ouh ouh yeah haha :D

Sunday, December 5, 2010

PENCARIAN COVER GIRL eBOOK





hey hey, im ANNUUR FARAHHIM or just call me PRIYANKA. mesti terfikir knp PRIYANKA? but u still can call me Annuur. im still new to BLOG. nak berbahasa denganku, boleh je cakap 'i,u,aku,kau,ko' asalkan still hormat.im 20. still belajar. d uitm. jurusan MATEMATIK. aku ni minat sgt la modelling. tp xminat nak jadik model. just suka amik gmbr. semua org suka amik gmbr. tp, aku suka amik gmbr yg pelik2. even kdang2, xperlu nak sengih2 mcm kerang busuk ;)
d FACEBOOK, aku minta maaf sbb xdp nak upload gmbr byk2. coz aDam xkasi.yg jhtnye, klw aku upload senyap2, aku akan cepat rasa bsalah, n delete semula.haha :D
oh ya, aku suka berleter, ramai gak yg cadangkan suwo aku bt BLOG. so now im here!!
aku gila2. xperlu nak sopan santun sgt n terlalu OVER bajet ayu. jadila diri sendiri. lebih ramai org tertarik utk berkwn dgn kita.aku senstif. sgt2. klw ter-tengok rancangan BERSAMAMU TV3, aku menangis truk drpd org yg mengalami ksusahan. wlwpun gmbr aku mnunjukkan aku ni berSTYLE , tp aku santai, aku suka tgk senyuman org tua2. d uitm, tanya la makcik pakcik tukang sapu dedaun, everyDAY, aku akan jalan , dan jika aku tjumpa meka, aku akan bg SALAM :D . sebab itu la, nak judge manusia pun, xperlu pakai tudung labuh untuk menunjukkan kita baik. ALLAH xpenah ckp yg pakaian menunjukkan keimanan. >.<
gmbr2 aku, pyh skali nak cari yg ayu2.
sbb namaku bkan ayu ..zzzzz
aku ksar, tp hanya org tertentu je yg dpt kenal hati budi aku.
aku simple.
aku suka fashion.
pernah bercita2 nak jadi fashion designer, tp mesti parents xbg.
aku mendapat pendidikan d SMK DERMA, iaitu sekolah CLUSTER d perlis. then, aku sambung MRSM.lepas tu, MATRIK JOHOR.. skrg, in UITM :)
OUH YA!!
add la klw nak add

erm, klw da masalah cinta,mslah kwn2,msalah ape2,plajaran, kongsi la eh. aku xkisa.
as long korang setia jadik shbt aku.
aku ada sijil untuk make up kan org, n even untuk 'fashion' kan rmbut org. so, klw perlukan aku, just tell me. i can change u into FAMOUS lady. haha :)
hm, aku da masuk dis contest. da lewat da aku masuk. tp memerlukan undian
xperlu sms lah. haha. just 'LIKE' saja
 insya ALLAH, klw da rezeki, dpt la. lupa lak eh, haha =.='
klw nak vote,KLIK  gmbr kedua2 di bwah skali oke, ia akan bawa anda ke laman web tersebut untuk mengundi. mudah & simple ;), cuma 'LIKE' saja.
ikut arahan ni:
KLIK picture yg ada 'pencarian cover girl' ni
pastu 'LIKE'...
pastu, klik picture yg ada word 'VOTE' n ia akan membawa anda ke laman web yg ada photo aku yg khas untuk undian ;)
trima kasih :D
 

 





No comments: