facebook

facebook
ouh ouh yeah haha :D

Wednesday, December 8, 2010

my LOVE ,sepupu sepapat & teman rapat ;)

ooOOOOlaaaa..
como estas?
bien?
excelente mia more !!

this is my love. we're been together since 22jun2009..
i cant explain wut & y he so special
ADAM namanya.
gila2 like me,klw time serius,serius la ^.^ bila aku merajuk,dia xpndai pujuk,mmg sgt2 xpndai pujuk, & cuma dia mampu bt aku ketawa .dia buat suara nyah. bahahaha :D Buruk seh.
pendiam sokmo.rasa nak cekik2 dia
suka bt hati aku sakit,pedih .dia suka ARGENTINA,sama mcm aku :LIONEL MESSI
Dulu,dia suka kritik aku mcm2.skrg xdah. 
diA EGO.aku juga ego. klw bergado,dunno sapa yg nk mula bebaek dulu.
time tu, mulala masing2 nk tnggu pnggilan mcm kera.kejap2 ada msg masuk,igtkan aku@dia yg hantar,
pdahal MAXIS.
huh!
haha :D time tu sungguh menderita.
wakaka :D
bila aku benci dia,lg dia dekat dgn aku.
cerita JGN BENCI BILANG CINTA beh kurang la sama dgn perangai
kitorg.dahla sket2, law suma nak crita here about him,xde tinggal yg istimewa dh dlm hati aku.
kena simpan rapat2.wakaka :D
doakan hubungan kami kekal selamanya..

 

ini pula sepupu ku, Muhammad Afiq Azmi,21,5januari1989.
seorang pemain bola sepak perlis.tp pada tahun ni,pihak KUALA LUMPUR FC beli dia
untuk watak pemain penyerang..tinggi gila afiq ni . dulu kecik2 main bola skali dgn dia.haha.
dulu2 kan zaman jahiliah,aku pula tomboy. wakaka :D 
din seorg yg pendiam,tp klw dgn org yg dia knl,sgt2 happening.
KLW nak FB si afiq ni,silala klik pd gmbrnya ni. ^.^


yg baju merah ni juga sepupuku. aku panggil dia ammar.19 tahun,
smpai skrg aku rapat dgn dia berbanding yang lain.dia seorg yg baik hati,hormat org tua,juga
seorang polis. sekarang bekerja di sabah :)
seorg yg xmgkin prmpuan akn mudah dekati.
dia xlyn. thanks. haha :D
i miss him! ;(


ini pula adik kpd afiq,& kaka kpd ammar. NISA.
21 tahun.5december1989
sgt periang.baik & peramah.
skrg belajar di USM utk ijazah pendidikan =')


yg berbaju biru pulak, itu kazenku,nadia :)
15tahun.bersekolah d sekolah menengah kebangsaan DERMA.sekolah lama ku =.=
sgt periang & pintar.moga kptsan PMR kali ini dia mndpt 8A. aminn.
yg berbaju hitam tu ,ANNUUR ZAKIAH.adikku.14tahun,
sgt pintar & cerdik.sgt tegas & sgt2 alim.ni gmbr lama,kerana dia xsuka bergmbr at all.
aku pasti,dia akan membesar dgn cantik.
malah lebih cantik dr aku T.T
hahah :D


INI pula shiapa? ini akula,yg serba huduh. T.T
HAHA ;D
GMBR Ni simple,aku pkai skarf kt leher,tali tied up kt lengan
yg bercorak,make up tanpa lipstick,eye linear tebal,rmbut bt sendiri,ikut suka ati. 
(^.^)









No comments: