facebook

facebook
ouh ouh yeah haha :D

Monday, December 6, 2010

Bosan stay uma T.T

 

SALAm tengah hari
hari yg membosankan. really. tahap hardcore boring nya.
im here,di sini, di rumah yg sepi.
im hoping, ade new activity yg dpt ilangkan bosan ini.
bila dh bosan, mood menulis d BLOG dgn ghairahnya pon dtg secara rasmi nya.
kehkeh :D ngantuk seyh. tgk tibi? tanak r berebut remote dgn adik. mcm xmatang je. so aku ignore je tibi
even aku sgt rindu tibi. sbbnya, bila g bljr, aku xtahu perkembangan terbaru pon kat tibi.
ahhhhhhhh.. di manakah kwn2 yg segila aku. mereka suma menghilangkan diri
dgn kesibukan duniawi.
klw lah aku da lesen memandu, aku terjah je semua jalan, drive dgn penuh perasaan dgn bekalan duit 
d poket, trus ke JOHOR.  spnjg perjalanan tu, biar aku 'hye' suma kwn area sana.
sigh**
oh ya, aku bru bt BLOG. betapa kunonya aku kann?
biarla. :p
suasana sejuk2 
memujuk aku menidurkan diri.
haishhhhhhhh..
' i wonder how, i wonder why,yesterday ..lalalalala'
nyanyi kejap.
lagu apa yg best skrg?
aku suka lagu:
-kalau berpacaran

haffffffffff (menguap).... ngntuk T.T
pasal undian COVER GIRL  tu,
bila aku 'termasuk' , bru aku fhm strategi contest tu mcm mana.
n majoriti yg tolong aku adalah kaum lelaki berbanding kaum wanita.
prmpuan mmg suka pentingkan diri kot. laki, 
wlpun prangai meka teruk dlm hubungan cinta, tp dgn kwn2@ teman,meka okey. :)
somehow, ade gak yg time aku minta tlg suruh vote, meka ckp 'bg dlu number fon, bru tlg,ok?'
rasa mcm nak naik minyak ja time tu.
tp bila discuss balik,
org itu minta maaf semula.
sejuk la balik hati ni.

erm, lupa lak. artis malaysia, aku minat LISA SURIHANI
 
LISA SURIHANI
Klw artis luar plak, aku minat CHOMPOO ARAYA. THailand actress.
jgn tiru bende yg aku suka. sbb aku xsuka. hahaha (jujur) .
sbb masing2 mesti ada minat sendiri.
CHOMPOO ARAYA
damn she hot . bg aku la. perasan x muka LISA dgn CHOMPOO ARAYA nak sama?
hehe :D

ARTIS lelaki:
-Shaheizy Sam(92%)

aku anak ke 2 dari 4 bradik..
Annuur Sakinah
Annuur Farahhim(me)
Annuur Zakiah
Annuur Balqiz

nak kenal x dengan sepupu2 ku? haha :

 esuk aku bt posting bout my fmly, wait :)
muahtata~









2 comments:

Zulhaq Shuit said...
This comment has been removed by the author.
annuur priyanka said...

huh? ape yg dicomment smpai author pun delete?